YOGA CLASSES

Wellbeing by Shakti

pattern-shakti
La Centrul Shakti te poti programa online.

Fa-ti o programare acum!

Programeaza-te
Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
07:30
Weight Loss Fitness
Narcis
07:30
08:30
07:45
08:00
08:15
08:45
Yoga Regenerativa
Tudor
08:45
10:15
09:00
09:15
09:30
09:45
10:00
Hatha Yoga
Mioara C.
10:00
11:30
10:15
10:30
10:45
11:00
11:15
17:00
Yin Yoga
cu Dana Nedelcu
17:00
18:30
17:15
17:30
17:45
18:00
Yoga pentru tonifiere abdomen si brate
Anca Amariei
18:00
19:00
18:15
18:30
Body Art
Dana Mirza
18:30
19:30
18:45
19:00
Hatha yoga si Mindfulness
Alexandra
19:00
20:00
Womb Yoga
Dana Nedelcu
19:00
20:30
19:15
19:30
Vinyasa flow, pranayam and meditation
Andreea C
19:30
21:00
Yin & Yang: Insight Yoga
Dana Nedelcu
19:30
21:00
Ashtanga Yoga
Bianca M
19:30
20:45
19:45
20:00
20:15
20:30
20:45

Luni

  • Body Art
    18:30 - 19:30
  • Vinyasa flow, pranayam and meditation
    19:30 - 21:00

Marti

  • Weight Loss Fitness
    07:30 - 08:30
  • Yin & Yang: Insight Yoga
    19:30 - 21:00

Miercuri

  • Ashtanga Yoga
    19:30 - 20:45

Joi

  • Yoga pentru tonifiere abdomen si brate
    18:00 - 19:00
  • Hatha yoga si Mindfulness
    19:00 - 20:00

Vineri

  • Womb Yoga
    19:00 - 20:30

Sambata

  • Yoga Regenerativa
    08:45 - 10:15

Duminica

  • Hatha Yoga
    10:00 - 11:30
  • Yin Yoga
    17:00 - 18:30
No events available!

“Nu exista decât un singur templu cu adevarat viu si acela este de fapt templul care se afla in noi însine.”,

 spunea Yoga Swami.
Centrul Shakti va propune o gama complexa de cursuri de yoga cat si  cursuri private one-to-one de Body Art, Hatha Yoga, , Yin YogA, Yoga Regenerativa  care se vor putea tine in afara programului.

 

 

1 sesiune – 60 Lei
4 sesiuni / toate cursurile / 1 luna – 200 Lei
12 sesiuni / toate cursurile / 3 luni – 480 Lei
COSTUL UNEI SESIUNI PRIVATE ESTE DE 200 LEI PENTRU CURSURILE DE 60 MINUTE SI DE 250 LEI PENTRU CURSURIlE DE 90 MINUTE.
Descrierile cursurilor si a formatorilor le gasiti mai jos, pentru mai multe informatii nu ezitati sa ne contactati pentru a va organiza experienta asa cum o visati!
icon-shakti

Clasele de Yoga

Relaxeaza-te si bucura-te de Yoga!

 

Hatha Yoga cu Mioara C.

O clasa de yoga de 90 min. de-a lungul careia vom aduce in corpul nostru concentrare, echilibru si focus interior.

Pe parcursul clasei vom invata cum sa initiem si cum sa mentinem fiecare postura in mod corect, prin fiecare postura ne vom pregati corpul pentru urmatoarea, vom folosi respiratia noastra pentru a lucra cat mai echilibrat si cat mai controlat de-a lungul practicii, ne vom tonifia muschii si vom lucra cu flexibilitatea articulatiilor. 

Avem nevoie de o vestimentatie lejera, care sa permita pe parcursul clasei executarea asanelor (posturilor) cu usurinta.

Vinyasa flow, pranayam and meditation cu Andreea C.

Acest stil de yoga face corpul nostru foarte puternic și flexibil, îmbunătățete tonusul muscular si postura, forța și flexibilitatea și reduce stresul.
În vinyasa flow , fiecare mișcare este sincronizată cu o respirație. Respirația acționeaza ca o ancoră pe măsură ce ne mișcăm de la o postura la alta.
O ședinta este alcatuita din mișcări viguroase rapide sau lente, include poziții avansate si este orientată spre alinierea corecta a corpului.
După cresterea căldurii corpului prin intermediul posturilor urmeaza pranayam și meditația.
Pranayam sunt exerciții de respirație care vindeca si înlatură obstacolele fizice și emoționale din corpul nostru pentru a elibera respirația și astfel fluxul de energie prana.
Beneficiile unei practici regulate de Pranayam
Îmbunătățește circulația sângelui.
Ține departe problemele legate de inimă.
Ofera relaxare corpului și minții.
Imbunătățește concentrarea.
Reduce stresul, depresia și hipertensiunea.
Vindeca astmul, dureri de cap, migrene, probleme neurologice, depresie, probleme gastrice.
Îmbunătățește circulația sângelui.
Eliberează anxietatea.
Îmbunătățește funcția organelor de reproducere.

Practicile de meditație sunt tehnici care încurajează și dezvoltă concentrarea, claritatea, pozitivitatea emoțională și o viziune calmă asupra adevăratei naturi a lucrurilor. Prin angajarea într-o anumită sedință de meditație, învățam despre tiparele și obiceiurile minții noastre, si astfel practica ne oferă un mijloc de a cultiva noi moduri de a fi mai pozitiv si integru.

Body Art cu Dana M.

Bazat pe teoria celor cinci elemente din medicina traditionala chineza si pe principiul yin-yang, bodyART® este un program holistic ce imbina exercitii inspirate din yoga, qigong, tai chi, gimnastica medicala, dans, shiatsu, coordonate cu tehnici speciale de respiratie. Este un sistem complet, un  antrenament constient in aceeasi masura al trupului si al mintii.
Intr-un program bodyART veti gasi exercitii terapeutice, de echilibru, de forta si constientizare , combinate cu tehnici de intindere si relaxare, intr-o maniera in care coloana si articulatiile sunt protejate.  Acest tip de exersare, coordonat cu ritmul respiratiei, favorizeaza constientizarea corpului ,  dar si a spatiului inconjurator, dezvolta modalitati de comunicare, dar si de eliberare, prezentand multiple efecte pozitive pentru echilibrul omului, privit ca o unitate intre corp, minte si suflet. Muzica relaxanta este la randul sau un fundal pentru fluiditatea miscarilor si contribuie alaturi de tehnicile in sine la starea de bine a participantilor.

Yin & Yang: Insight Yoga cu Dana Nedelcu

Insight Yoga este o practica dezvoltata de catre Sarah Powers. Aceasta integreaza practica fizica yoga, atat cea activa cat si cea pasiva in care stam mai multe minute intr-o pozitie, cu medicina traditional chineza si meditatia mindfulness.

Practica este un vehicul care ne ajuta sa mentinem armonie atat in corp cat si in minte si sustine echilibrul interior. Prin aceasta practica noi incepem sa simtim cand sa fim activi si extroverti si cand sa ne retragem in pasivitate.

Yin & Yang combina asane pasive si active cu pranayama si meditatie intr-o practica profunda si minunata. Calitatile Yin sunt considerate ca fiind mai interne, pasive, racoritoare si mai aproape de pamant in timp ce calitatile Yang sunt mai externe, dinamice, incalzitoare si cu directia cerului. Yin si Yang sunt in stransa legatura una cu cealalta si nu pot exista decat impreuna, nu putem avea noapte (yin) fara zi (yang) de exemplu. Impreuna creeaza un intreg.

Yin Yoga

Yin se concentreaza pe tesuturile adanci ale corpului – incheieturi, oase si tesuturile conective. Stam in pozitii mai mult timp si ne relaxam in ele progresiv cu atentie la senzatiile si gandurile care apar.

Ea sustine flexibilitatea si sanatatea incheieturilor si buna circulatie a energiei in corp.
Practica Yin Yoga se mai numeste si Yoga Daoista deoarece lucreaza pe meridiane si aduce echilibru energetic in organe. Acestea avand, fiecare in parte, o influenta asupra corpului mental, emotional si fizic.
Practica de Yin Yoga ne provoaca sa fim foarte intimi cu noi insine si sa ne ascultam senzatiile, simtirea, emotiile fara ca sa reactionam. De asemenea, ne aduce intelegere si acceptare fata de noi insine si ne ajuta in situatii de adictie, durere profunda, trauma si anxietate.

Yang Yoga

“Prin Yin Yoga invatam cum sa fim linistiti, dar avem nevoie sa ne folosim si muschii si sa ne exprimam energia noastra – pe noi insine.”

Stilurile de yoga care au ritm si repetitie precum Vinyasa Flow, Ashtanga si Anusara sunt practici yang. Prin saluturile soarelui si pozitii si secvente dinamice si puternice noi lucram pe tesuturile Yang – muschi, sange si piele. Aceste pozitii dinamice sunt minunate pentru a deveni mai stabili si autentici cu ceea ce suntem.

Beneficiile practicii Yin & Yang

• Practica yin/yang ne ajuta sa intelegem cum sa fim linistiti prin miscare si cum sa plutim prin liniste.
• Echilibreaza energia din corp.
• Sporeste mobilitatea corpului: ajuta atat la tonifierea muschilor cat si la lubrificarea incheieturilor.
• Ajuta la indepartarea stresului. Atunci cand inima si mintea lucreaza in sincron exista o practicalitate mult mai profunda in vietile noastre care ne linisteste sistemul nervos.
• Sporeste rezistenta corpului si sistemul imunitar.
• Elibereaza fascia de emotii si tensiuni retinute.
• Aduce relaxare profunda.
• Ne ajuta sa trecem prin momente dificile de stres si anxietate cu integritate si calm.

Indrumatoare

Practica va fi ghidata de catre Dana Nedelcu. Eu sunt indrumatoare de yoga acreditata prin Yoga London si am studiat Insight Yoga: Yin si Yang cu Sarah Powers.

Practic yoga de 10 ani. Am inceput cu Sahaja Yoga si Cercul Crimson dupa care am ajuns si la Hatha Yoga. Tin cursuri de Hatha: Vinyasa Flow Yoga si Yin Yoga de 3 ani. Recent am inceput sa orchestrez si intalniri de kirtan – cantecul inimii, ceea ce tine de bhakti si mantra yoga.

Pe langa practica yoga care este spatiul meu de acasa unde imi pot aminti intotdeauna sa revin la ceea ce este cu adevara important in aceasta viata – divinitatea, imi place sa dansez, sa cant, sa ma joc – arta! Cred cu pasiune ca noi toti ne putem bucura de creativitatea noastra inascuta si astfel viata devina mult mai frumoasa.

Inainte sa devin instructor de yoga am studiat Stiinte Politice, Psihologie si Istoria Artei. Am lucrat intr-o galerie de arta din Essex, Uk dupa care am realizat, printr-o accidentare, ca totusi eu nu imi urmam calea. Dupa o perioada indelungata de vindecare prin osteopatie si yoga si lucrul cu copii am construit curajul necesar pentru a inainta in viata facand ceea ce mi se potriveste.

Acum sunt indrumatoare de yoga, terapeut prin yoga si masaj, dansatoare, practician reiki si urmeaza sa incep scoala de osteopatie in aceasta toamna din 2016.

Yoga Regenerativa

Daca v-as putea demonstra un mod de a arata efectiv cu 10 ani mai tineri, ati face-o?

Sunt Tudor, instructor yoga, am absolvit Scoala Scandinavia Fitness si din pasiune practic yoga clasica de 14 ani. Am urmarit sa ma perfectionez continuu si astfel am dobandit cunostintele necesare unei practici superioare atat la nivel mental, cat si fizic. Am competente si in alte discipline legate de regenerare si amplificarea vitalitatii. Acestea vin in concordanta cu sistemul yoga si pot crea in felul acesta o sinergie care se va simti in scurt timp pe multiple planuri, cum ar fi sanatate, reintinerire, vitalitate, putere interioara si capacitate de a te reface rapid dupa un efort de orice natura. Veti avea surpriza sa constatati ca, prin practica consecventa, veti fi perceputi mai tineri decat varsta reala.

Va astept cu drag in fiecare sambata la ora 08:00 pentru o ora si jumatate de Yoga Regenerativa.

Yin Yoga cu Dana Nedelcu

Yin Yoga este o practica de meditatie ce aduce o atentie asupra corpului fizic mai adanca decat in practicile Yang (Iyengar, Ashtanga, Vinyasa, etc). In aceasta forma de Yoga practicantul acceseaza tesuturile adanci precum tesuturile conective si fascia si, de asemenea, incheieturile oaselor si intreg sistemul osos. Ea sustine flexibilitatea si sanatatea incheieturilor si buna circulatie a energiei in corp.

Practica Yin Yoga se mai numeste si Yoga Daoista deoarece lucreaza pe meridiane si aduce echilibru energetic in organe. Acestea avand, fiecare in parte, o influenta asupra corpului mental, emotional si fizic.

Practica de Yin Yoga ne provoaca sa fim foarte intimi cu noi insine si sa ne ascultam senzatiile, simtirea, emotiile. Ea ne ajuta sa ne ocupam casa din corp si sa ne cunoastem profund. De asemenea, ne aduce intelegere si acceptare fata de noi insine si ne ajuta in situatii de adictie, durere profunda, trauma si anxietate.

Hatha yoga si Mindfulness cu Alexandra

Yoga este mult mai mult decat poze pe Istagram si pozitii dificile.

Practici yoga acasa sau cauti un studio unde sa practici posturile corect? Sau esti un incepator care isi dorete un studio familiar? Vrei sa iti gasesti echilibrul mental si fizic, flexibilitate, relaxare, o stare de bine si o mai buna concentrare, costinetizare si gestionarea emotiilor negative cu usurinta?

Sunt Alexandra si fac yoga de 10 ani. Yoga m-a ajutat sa trec peste experientele grele din viata mea cu gratie si compasiune. M-a ajutat sa descopar cine sunt si care este calea pe care vreau sa o urmez in aceasta viata. Yoga este mai mult decat simple posturi. Este un mod de viata si de a fi.

Corpul nostru are nevoie de cateva actiuni simple:

– somn;

– meditatie;

– miscare;

– echilibru emotional;

– dieta sanatoasa.

Fiecare ora va avea o tematica specifica care va combina posturi Hatha Yoga cu Mindfulness. Vom atinge 3 din cele 5 elemente esentiale pentru fiecare dintre noi: meditatie, miscare si echilibru emotional. Realitatea noastra este formata din intentia si actiunea noastra. La sfarsitul orelor ve-ti incorpora in viata voastra practicile de “mindfullness” pe care puteti sa le practicati oriunde, oricand. Esti gata sa pornim impreuna in aceasta calatorie pentru gasirea unor energii vibrante in interior?

Te astept sa fim aici, acum, cea mai buna versiune a noastra!  Acum ascultati intuitia, te astept!

Puterea este in tine.

Ashtanga Yoga cu Bianca M.

Unul dintre cele mai importante texte din traditia Hindu este Yoga Sutras – o colectie de aforisme referitoare la practica Yoga scrisa de un filozof numit Patanjali. Acolo gasim structurate cele 8 aspecte sau membre ale disciplinei Ashtanga Yoga:
Yama sunt codurile morale, standardele etice, simtul integritatii dupa care ne ghidam in viata. Niyama reprezinta auto-disciplina si studiul, observarea spirituala. Mersul regulat la templu sau biserica, rostirea unei binecuvantari inainte de masa sau practicarea meditatiei reprezinta caracteristici Niyama.
Cel de-al treilea membru este reprezentat de Asanas, adica posturile. In viziunea yoghina corpul este templul sufletului, dezvoltarea spirituala nu poate avea loc decat daca incepe initial la nivelul fizic. Practica asanelor aduce disciplina si concentrare, aspecte esentiale meditatiei.
Pranayama este tradusa in general drept controlul respiratiei, constand in tehnici menite sa stapaneasca procesul respirator, mintea si emotiile. Descrisa drept extinderea fortei vitale, yoghini cred ca pe langa intinerire aduce prelungirea vietii in sine.
Pratyahara este starea in care facem un efort constient de a ne detasa de stimulii exteriori. Constienti de simturile noastre, insa dezvoltand detasamentul fata de ele, ne redirectionam atentia inuntrul nostru avand sansa sa facem un pas inapoi si sa ne privim pe noi insine, rezultatul fiind observarea obiectiva a dorintelor arzatoare, a obiceiurilor aflate in detrimentul sanatatii noastre interferand cu dezvoltarea noastra. Acum ca ne-am detasat de distragerea exterioara putem trece la lucrul cu mintea in sine. Practica numita Dharana preceda meditatia in timpul careia invatam sa incetinim procesele gandirii prin concentrarea mentala asupra unui singur obiect-un centru energetic din corp, imaginea unei zeitati sau repetarea unui sunet.
Dhyana este meditatia sau contemplarea si reprezinta fluxul neintrerupt de concentrare in care mintea este complet relaxata si nu produce ganduri aproape deloc. Desi pare dificil sau aproape imposibil trebuie sa realizam ca Yoga este un intreg proces 
Patanjali descrie stadiul final-Samadhi ca fiind o stare de extaz. Persoana care mediteaza devine una si aceeasi cu obiectul meditatiei depasind sinele si realizand o conexiune profunda cu divinitatea. Aceasta stare nu poate fi cumparata si nici stapanita, poate fi doar experimentata, pretul fiind devotamentul neincetat al aspirantului. 
Ashtanga yoga reprezinta o imbinare a acestor 8 ramuri (Ashta=8, Anga=membre) iar Vinyasa inseamna literalmente conexiune, sincronizarea respiratiei cu miscarea. Respiratia are prioritate, actioneaza ca o ancora pe masura ce trecem de la o postura la alta. 
Clasa se va desfasura incepand cu incalzirea iar pe parcurs ne vom misca, uneori viguros, de la postura la postura cu serii de Surya Namaskara, trecand treptat de la pozitiile verticale la lucrul pe saltea.
Daca luam o pauza sa examinam ce ne dorim cu adevarat sa obtinem de la viata atunci bucuria, implinirea si libertatea s-ar regasi la un momentdat pe lista noatra de dorinte si sperante. Yoga este un proces, desi nu atingem din prima postura ideala sau starea perfecta de meditatie, realizam ca exista beneficii in fiecare stadiu al calatoriei. 

Remodeleaza-te in timp ce te relaxezi!

La centrul Shakti, te remodelam cu ajutorul impachetarilor

Garshan, Art Reum,

Udara, Pervoni

sau Kumari

Inscrie-te la newsletter si primesti oferta cu pachetele noastre

BLOG SHAKTI
PARTENERII NOSTRI
Calitate si rasfat cu produse de o calitate superioara.