YOGA CLASSES

Wellbeing by Shakti

pattern-shakti
La Centrul Shakti te poti programa online.

Fa-ti o programare acum!

Programeaza-te
Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
08:45
Yoga Regenerativa
Tudor
08:45
10:15
09:00
09:15
09:30
09:45
10:00
10:30
Vinyasa Flow
Steluta Leu
10:30
12:00
10:45
11:00
11:15
Yoga pentru copii
Michelle Dumitru
11:15
12:15
11:30
11:45
12:00
17:00
Yin Yoga
cu Dana Nedelcu
17:00
18:30
17:15
17:30
17:45
18:00
Yoga pentru tonifiere abdomen si brate
Anca Amariei
18:00
19:00
18:15
18:30
Body Art
Dana Mirza
18:30
19:30
18:45
19:00
Hatha yoga si Mindfulness
Alexandra
19:00
20:00
Womb Yoga
Dana Nedelcu
19:00
20:30
19:15
19:30
Yin Yoga
Dana Mirza
19:30
20:30
Yin & Yang: Insight Yoga
Dana Nedelcu
19:30
21:00
Ashtanga Yoga
Bianca M
19:30
20:45
19:45
20:00
20:15
20:30
20:45

Luni

  • Body Art
    18:30 - 19:30
  • Yin Yoga
    19:30 - 20:30

Marti

  • Yin & Yang: Insight Yoga
    19:30 - 21:00

Miercuri

  • Ashtanga Yoga
    19:30 - 20:45

Joi

  • Yoga pentru tonifiere abdomen si brate
    18:00 - 19:00
  • Hatha yoga si Mindfulness
    19:00 - 20:00

Vineri

  • Womb Yoga
    19:00 - 20:30

Sambata

  • Yoga Regenerativa
    08:45 - 10:15
  • Vinyasa Flow
    10:30 - 12:00

Duminica

  • Yoga pentru copii
    11:15 - 12:15
  • Yin Yoga
    17:00 - 18:30
No events available!

“Nu exista decât un singur templu cu adevarat viu si acela este de fapt templul care se afla in noi însine.”,

 spunea Yoga Swami.
Centrul Shakti va propune o gama complexa de cursuri de yoga cat si  cursuri private one-to-one de Body Art, QIGONG, Hatha Yoga, Raja Yoga, Yoga for stress management, Womb Yoga, Yin Yoga, Pilates, Yogilates, meditatie care se vor putea tine in afara programului.

 

OFERTA VERII:

ABONAMENT YOGA COPII (12 ȘEDINȚE + 4 ȘEDINȚE YOGA ADULT)
520 LEI 300 LEI (VALABIL IUNIE, IULIE ȘI AUGUST)
 ABONAMENT YOGA ADULȚI (15 ȘEDINȚE)
480 LEI 300 LEI (VALABIL IUNIE, IULIE ȘI AUGUST)


1 sesiune – 60 Lei
4 sesiuni / toate cursurile / 1 luna – 200 Lei
12 sesiuni / toate cursurile / 3 luni – 480 Lei
COSTUL UNEI SESIUNI PRIVATE ESTE DE 200 LEI PENTRU CURSURILE DE 60 MINUTE SI DE 250 LEI PENTRU CURSURIlE DE 90 MINUTE.
Descrierile cursurilor si a formatorilor le gasiti mai jos, pentru mai multe informatii nu ezitati sa ne contactati pentru a va organiza experienta asa cum o visati!
icon-shakti

Clasele de Yoga

Relaxeaza-te si bucura-te de Yoga!

 

Vinyasa Slow Flow cu Steluta L.

Prin intermediul exercitiilor fizice, numite asane, executate pe parcursul orei, corpul se intareste si se echilibreaza. Prin concentrarea de care este nevoie in executarea exercitiilor fizice, mintea se relaxeaza, se elibereaza de stres si se intareste. Prin respiratia controlata si prin meditatie atat corpul, cat si mintea se vor dezvolta, retesandu-se legatura dintre cele doua, astfel incat sa functioneze intr-un tot unitar si armonios.

Fiecare ora de yoga este un pas nou pe care, profesor si elev impreuna, il fac catre o viata mai echilibrata.

Womb Yoga cu Dana N.

Womb Yoga isi doreste sa aduca constientizare si respect pentru experienta de creativitate, abundenta si fertilitate a lui Sakti – care se manifesta precum Pantecul Auriu Cosmic, spatiu din care ne putem implini toate nevoile precum un copilas isi ia tot ce ii trebuie din pantecul mamei. Si pentru femei aceasta intelegere are o dubla rezonanta deoarece, precum noi toti suntem sustinuti de Marele Pantec Auriu, fiecare pantec este sustinut de o femeie. In toate fazele din ciclul unei femei (menstruatie, sarcina, lactatie, menopauza, etc.) avem prezenta energiei spatiului de pantec – yonisthana chakra – care are capacitatea sa ne aduca o intelepciune intuitiva profunda si sa ne reconecteze cu energiile creative pamantesti – fluiditatea, hrana si fertilitatea sunt caracteristicele acestei energii.

Tai Chi cu Mihai

TAIJIQUAN se poate traduce în limba română ca fiind *BOXUL SUPREMEI PERFECŢIUNI* şi face parte din aşa numitele stiluri interne ale artelor marţiale chinezeşti (WUSHU-KUNGFU)

Specificul stilurilor interne şi al TAI CHI-ului implicit,este acela că practicantul,în timpul exersării mişcărilor,ce reprezintă un alfabet codificat al unor tehnici de luptă,îşi lasă mintea să se umple de un vid ce are rolul de a face posibilă captarea energiei universale şi de a o fluentiza de-a lungul meridianelor enrgetice din corp,stimulând în acelaşi timp şi activitatea CHAKRELOR.

O practică constantă a formelor de TAI CHI are efecte remarcabile în menţinerea unei stări optime de sănătate,având totodată şi rol profilactic,dar şi ca metodă de recuperare în cazul anumitor maladii sau chiar accidente vasculare.Este,de asemenea,o eficientă metodă de relaxarea având efect aproape imediat în combaterea stress-ului,îmbunătăţind activitatea sistemului nervos.

Mişcările din TAI CHI acţionează sistemul musucular şi articular într-o manieră unică impunând o respiraţie ritmică care apelează în cele din urmă la diafragmă,impulsionând circulaţia sângelui şi a limfei reducând astfel echimozele având un efect pozitiv asupra stimulării sistemului cardio-vascular şi respirator.Aceleaşi efecte pozitive se manifestă şi asupra sistemului osos,muscular,articular şi chiar digestiv.

Yin Yoga cu Dana M.

Yin Yoga este o practica de meditatie ce aduce o atentie asupra corpului fizic mai adanca decat in practicile Yang (Iyengar, Ashtanga, Vinyasa, etc). In aceasta forma de Yoga practicantul acceseaza tesuturile adanci precum tesuturile conective si fascia si, de asemenea, incheieturile oaselor si intreg sistemul osos. Ea sustine flexibilitatea si sanatatea incheieturilor si buna circulatie a energiei in corp.

Practica Yin Yoga se mai numeste si Yoga Daoista deoarece lucreaza pe meridiane si aduce echilibru energetic in organe. Acestea avand, fiecare in parte, o influenta asupra corpului mental, emotional si fizic.

Practica de Yin Yoga ne provoaca sa fim foarte intimi cu noi insine si sa ne ascultam senzatiile, simtirea, emotiile. Ea ne ajuta sa ne ocupam casa din corp si sa ne cunoastem profund. De asemenea, ne aduce intelegere si acceptare fata de noi insine si ne ajuta in situatii de adictie, durere profunda, trauma si anxietate.

Body Art cu Dana M.

Bazat pe teoria celor cinci elemente din medicina traditionala chineza si pe principiul yin-yang, bodyART® este un program holistic ce imbina exercitii inspirate din yoga, qigong, tai chi, gimnastica medicala, dans, shiatsu, coordonate cu tehnici speciale de respiratie. Este un sistem complet, un  antrenament constient in aceeasi masura al trupului si al mintii.
Intr-un program bodyART veti gasi exercitii terapeutice, de echilibru, de forta si constientizare , combinate cu tehnici de intindere si relaxare, intr-o maniera in care coloana si articulatiile sunt protejate.  Acest tip de exersare, coordonat cu ritmul respiratiei, favorizeaza constientizarea corpului ,  dar si a spatiului inconjurator, dezvolta modalitati de comunicare, dar si de eliberare, prezentand multiple efecte pozitive pentru echilibrul omului, privit ca o unitate intre corp, minte si suflet. Muzica relaxanta este la randul sau un fundal pentru fluiditatea miscarilor si contribuie alaturi de tehnicile in sine la starea de bine a participantilor.

Pilates cu Dana Constantin

PILATES – este constientizarea limitelor fizice, dirijarea energiei spre zonele delicate pentru consolidarea intregului corp.

DE CE PILATES?
1. Întăreşte musculatura profundă, activează funcțiile organelor interne;
2. Flexibilizează musculatura şi articulațiile dar protejează tendoanele;
3. Stimulează metabolismul prin stretching şi exerciții de respirație;
4. Corectează postura şi îmbunătățeşte stabilitatea tuturor segmentelor;
5. Ameliorează tensiunile musculare şi articulare, relaxează organismul prin exerciții terapeutice;
*Toate mişcările se fac cu precizie, cursivitate şi control permanent.

Stretching cu Dana Constantin

Cum ne poate ajuta stretching-ul?
Flexibilitatea noastra si abilitatea de a ne misca scad o data cu inaintarea in varsta! Exercitiile de stretching au rolul de a reda libertatea miscarilor de altadata.
Unul dintre avantajele stretchingul-ului este ca poate fi executat aproape oriunde, nu numai in sala de gimnastica, ci si la birou sau acasa.
Previne eventualele intinderi si crampe musculare si ajuta organismul in revenirea dupa un efort, cand musculatura este foarte obosita si dureroasa.
Nu este nevoie ca persoanele care practica aceasta forma de miscare sa aiba anumite calitati de sportiv si nici o aparatura speciala. O incapere bine aerisita, calda si un pic de muzica de relaxare sunt suficiente!
Stretching-ul confera capacitate crescuta de intindere, dezvoltarea masei musculare si o excelenta mobilitate articulara.
Aceste exercitii, insotite de un masaj profund si o ora de fitness previn si chiar elimina celulita, si contribuie la arderea caloriilor.

QI BALANCE

Qigong-ul este un sistem de cultivare a sanatatii care face parte din medicina traditionala chineza, modul sau de abordare fiind unul holistic, cu efecte pe plan fizic, emotional, energetic si spiritual. Tehnica veche de peste 5000 de ani, qigong-ul a devenit astazi cunoscut in intreaga lume, fiind considerat de Organizatia Mondiala a Sanatatii drept una din cele mai eficiente modalitati de pastrare a sanatatii. Cercetările au arătat că Tai Chi şi Qigong reduc anxietatea, depresia, durerile cronice, ajută la intarirea sistemului imunitar, îmbunătăţesc funcţia respiratorie, îmbunătăţesc substanţial echilibrul, aduc beneficii sistemului cardiovascular, furnizează un instrument puternic de management al stresului şi încetinesc procesul de îmbătrânire.

Clasa pe care v-o propunem consta in forme dinamice usoare, dar foarte eficiente de lucru cu energia, forme de mobilitate, exercitii de respiratie, masajul unor puncte de pe meridianele energetice – tehnici menite sa aduca relaxarea corpului si a mintii, sporirea vitalitatii, mentinerea sanatatii si echilibrul sufletului.

Yin & Yang: Insight Yoga cu Dana Nedelcu

Insight Yoga este o practica dezvoltata de catre Sarah Powers. Aceasta integreaza practica fizica yoga, atat cea activa cat si cea pasiva in care stam mai multe minute intr-o pozitie, cu medicina traditional chineza si meditatia mindfulness.

Practica este un vehicul care ne ajuta sa mentinem armonie atat in corp cat si in minte si sustine echilibrul interior. Prin aceasta practica noi incepem sa simtim cand sa fim activi si extroverti si cand sa ne retragem in pasivitate.

Yin & Yang combina asane pasive si active cu pranayama si meditatie intr-o practica profunda si minunata. Calitatile Yin sunt considerate ca fiind mai interne, pasive, racoritoare si mai aproape de pamant in timp ce calitatile Yang sunt mai externe, dinamice, incalzitoare si cu directia cerului. Yin si Yang sunt in stransa legatura una cu cealalta si nu pot exista decat impreuna, nu putem avea noapte (yin) fara zi (yang) de exemplu. Impreuna creeaza un intreg.

Yin Yoga

Yin se concentreaza pe tesuturile adanci ale corpului – incheieturi, oase si tesuturile conective. Stam in pozitii mai mult timp si ne relaxam in ele progresiv cu atentie la senzatiile si gandurile care apar.

Ea sustine flexibilitatea si sanatatea incheieturilor si buna circulatie a energiei in corp.
Practica Yin Yoga se mai numeste si Yoga Daoista deoarece lucreaza pe meridiane si aduce echilibru energetic in organe. Acestea avand, fiecare in parte, o influenta asupra corpului mental, emotional si fizic.
Practica de Yin Yoga ne provoaca sa fim foarte intimi cu noi insine si sa ne ascultam senzatiile, simtirea, emotiile fara ca sa reactionam. De asemenea, ne aduce intelegere si acceptare fata de noi insine si ne ajuta in situatii de adictie, durere profunda, trauma si anxietate.

Yang Yoga

“Prin Yin Yoga invatam cum sa fim linistiti, dar avem nevoie sa ne folosim si muschii si sa ne exprimam energia noastra – pe noi insine.”

Stilurile de yoga care au ritm si repetitie precum Vinyasa Flow, Ashtanga si Anusara sunt practici yang. Prin saluturile soarelui si pozitii si secvente dinamice si puternice noi lucram pe tesuturile Yang – muschi, sange si piele. Aceste pozitii dinamice sunt minunate pentru a deveni mai stabili si autentici cu ceea ce suntem.

Beneficiile practicii Yin & Yang

• Practica yin/yang ne ajuta sa intelegem cum sa fim linistiti prin miscare si cum sa plutim prin liniste.
• Echilibreaza energia din corp.
• Sporeste mobilitatea corpului: ajuta atat la tonifierea muschilor cat si la lubrificarea incheieturilor.
• Ajuta la indepartarea stresului. Atunci cand inima si mintea lucreaza in sincron exista o practicalitate mult mai profunda in vietile noastre care ne linisteste sistemul nervos.
• Sporeste rezistenta corpului si sistemul imunitar.
• Elibereaza fascia de emotii si tensiuni retinute.
• Aduce relaxare profunda.
• Ne ajuta sa trecem prin momente dificile de stres si anxietate cu integritate si calm.

Indrumatoare

Practica va fi ghidata de catre Dana Nedelcu. Eu sunt indrumatoare de yoga acreditata prin Yoga London si am studiat Insight Yoga: Yin si Yang cu Sarah Powers.

Practic yoga de 10 ani. Am inceput cu Sahaja Yoga si Cercul Crimson dupa care am ajuns si la Hatha Yoga. Tin cursuri de Hatha: Vinyasa Flow Yoga si Yin Yoga de 3 ani. Recent am inceput sa orchestrez si intalniri de kirtan – cantecul inimii, ceea ce tine de bhakti si mantra yoga.

Pe langa practica yoga care este spatiul meu de acasa unde imi pot aminti intotdeauna sa revin la ceea ce este cu adevara important in aceasta viata – divinitatea, imi place sa dansez, sa cant, sa ma joc – arta! Cred cu pasiune ca noi toti ne putem bucura de creativitatea noastra inascuta si astfel viata devina mult mai frumoasa.

Inainte sa devin instructor de yoga am studiat Stiinte Politice, Psihologie si Istoria Artei. Am lucrat intr-o galerie de arta din Essex, Uk dupa care am realizat, printr-o accidentare, ca totusi eu nu imi urmam calea. Dupa o perioada indelungata de vindecare prin osteopatie si yoga si lucrul cu copii am construit curajul necesar pentru a inainta in viata facand ceea ce mi se potriveste.

Acum sunt indrumatoare de yoga, terapeut prin yoga si masaj, dansatoare, practician reiki si urmeaza sa incep scoala de osteopatie in aceasta toamna din 2016.

Yoga Regenerativa

Daca v-as putea demonstra un mod de a arata efectiv cu 10 ani mai tineri, ati face-o?

Sunt Tudor, instructor yoga, am absolvit Scoala Scandinavia Fitness si din pasiune practic yoga clasica de 14 ani. Am urmarit sa ma perfectionez continuu si astfel am dobandit cunostintele necesare unei practici superioare atat la nivel mental, cat si fizic. Am competente si in alte discipline legate de regenerare si amplificarea vitalitatii. Acestea vin in concordanta cu sistemul yoga si pot crea in felul acesta o sinergie care se va simti in scurt timp pe multiple planuri, cum ar fi sanatate, reintinerire, vitalitate, putere interioara si capacitate de a te reface rapid dupa un efort de orice natura. Veti avea surpriza sa constatati ca, prin practica consecventa, veti fi perceputi mai tineri decat varsta reala.

Va astept cu drag in fiecare sambata la ora 08:00 pentru o ora si jumatate de Yoga Regenerativa.

Yin Yoga cu Dana Nedelcu

Yin Yoga este o practica de meditatie ce aduce o atentie asupra corpului fizic mai adanca decat in practicile Yang (Iyengar, Ashtanga, Vinyasa, etc). In aceasta forma de Yoga practicantul acceseaza tesuturile adanci precum tesuturile conective si fascia si, de asemenea, incheieturile oaselor si intreg sistemul osos. Ea sustine flexibilitatea si sanatatea incheieturilor si buna circulatie a energiei in corp.

Practica Yin Yoga se mai numeste si Yoga Daoista deoarece lucreaza pe meridiane si aduce echilibru energetic in organe. Acestea avand, fiecare in parte, o influenta asupra corpului mental, emotional si fizic.

Practica de Yin Yoga ne provoaca sa fim foarte intimi cu noi insine si sa ne ascultam senzatiile, simtirea, emotiile. Ea ne ajuta sa ne ocupam casa din corp si sa ne cunoastem profund. De asemenea, ne aduce intelegere si acceptare fata de noi insine si ne ajuta in situatii de adictie, durere profunda, trauma si anxietate.

Hatha yoga si Mindfulness cu Alexandra

Yoga este mult mai mult decat poze pe Istagram si pozitii dificile.

Practici yoga acasa sau cauti un studio unde sa practici posturile corect? Sau esti un incepator care isi dorete un studio familiar? Vrei sa iti gasesti echilibrul mental si fizic, flexibilitate, relaxare, o stare de bine si o mai buna concentrare, costinetizare si gestionarea emotiilor negative cu usurinta?

Sunt Alexandra si fac yoga de 10 ani. Yoga m-a ajutat sa trec peste experientele grele din viata mea cu gratie si compasiune. M-a ajutat sa descopar cine sunt si care este calea pe care vreau sa o urmez in aceasta viata. Yoga este mai mult decat simple posturi. Este un mod de viata si de a fi.

Corpul nostru are nevoie de cateva actiuni simple:

– somn;

– meditatie;

– miscare;

– echilibru emotional;

– dieta sanatoasa.

Fiecare ora va avea o tematica specifica care va combina posturi Hatha Yoga cu Mindfulness. Vom atinge 3 din cele 5 elemente esentiale pentru fiecare dintre noi: meditatie, miscare si echilibru emotional. Realitatea noastra este formata din intentia si actiunea noastra. La sfarsitul orelor ve-ti incorpora in viata voastra practicile de “mindfullness” pe care puteti sa le practicati oriunde, oricand. Esti gata sa pornim impreuna in aceasta calatorie pentru gasirea unor energii vibrante in interior?

Te astept sa fim aici, acum, cea mai buna versiune a noastra!  Acum ascultati intuitia, te astept!

Puterea este in tine.

Ashtanga Yoga cu Bianca M.

Unul dintre cele mai importante texte din traditia Hindu este Yoga Sutras – o colectie de aforisme referitoare la practica Yoga scrisa de un filozof numit Patanjali. Acolo gasim structurate cele 8 aspecte sau membre ale disciplinei Ashtanga Yoga:
Yama sunt codurile morale, standardele etice, simtul integritatii dupa care ne ghidam in viata. Niyama reprezinta auto-disciplina si studiul, observarea spirituala. Mersul regulat la templu sau biserica, rostirea unei binecuvantari inainte de masa sau practicarea meditatiei reprezinta caracteristici Niyama.
Cel de-al treilea membru este reprezentat de Asanas, adica posturile. In viziunea yoghina corpul este templul sufletului, dezvoltarea spirituala nu poate avea loc decat daca incepe initial la nivelul fizic. Practica asanelor aduce disciplina si concentrare, aspecte esentiale meditatiei.
Pranayama este tradusa in general drept controlul respiratiei, constand in tehnici menite sa stapaneasca procesul respirator, mintea si emotiile. Descrisa drept extinderea fortei vitale, yoghini cred ca pe langa intinerire aduce prelungirea vietii in sine.
Pratyahara este starea in care facem un efort constient de a ne detasa de stimulii exteriori. Constienti de simturile noastre, insa dezvoltand detasamentul fata de ele, ne redirectionam atentia inuntrul nostru avand sansa sa facem un pas inapoi si sa ne privim pe noi insine, rezultatul fiind observarea obiectiva a dorintelor arzatoare, a obiceiurilor aflate in detrimentul sanatatii noastre interferand cu dezvoltarea noastra. Acum ca ne-am detasat de distragerea exterioara putem trece la lucrul cu mintea in sine. Practica numita Dharana preceda meditatia in timpul careia invatam sa incetinim procesele gandirii prin concentrarea mentala asupra unui singur obiect-un centru energetic din corp, imaginea unei zeitati sau repetarea unui sunet.
Dhyana este meditatia sau contemplarea si reprezinta fluxul neintrerupt de concentrare in care mintea este complet relaxata si nu produce ganduri aproape deloc. Desi pare dificil sau aproape imposibil trebuie sa realizam ca Yoga este un intreg proces 
Patanjali descrie stadiul final-Samadhi ca fiind o stare de extaz. Persoana care mediteaza devine una si aceeasi cu obiectul meditatiei depasind sinele si realizand o conexiune profunda cu divinitatea. Aceasta stare nu poate fi cumparata si nici stapanita, poate fi doar experimentata, pretul fiind devotamentul neincetat al aspirantului. 
Ashtanga yoga reprezinta o imbinare a acestor 8 ramuri (Ashta=8, Anga=membre) iar Vinyasa inseamna literalmente conexiune, sincronizarea respiratiei cu miscarea. Respiratia are prioritate, actioneaza ca o ancora pe masura ce trecem de la o postura la alta. 
Clasa se va desfasura incepand cu incalzirea iar pe parcurs ne vom misca, uneori viguros, de la postura la postura cu serii de Surya Namaskara, trecand treptat de la pozitiile verticale la lucrul pe saltea.
Daca luam o pauza sa examinam ce ne dorim cu adevarat sa obtinem de la viata atunci bucuria, implinirea si libertatea s-ar regasi la un momentdat pe lista noatra de dorinte si sperante. Yoga este un proces, desi nu atingem din prima postura ideala sau starea perfecta de meditatie, realizam ca exista beneficii in fiecare stadiu al calatoriei. 

Yoga pentru copii – “Ne jucam, ne relaxam, Noi Yoga Practicam”

Stilul si ritmul de viata al copiilor pot avea un efect profund asupra starii lor fizice cat si psihice, de obicei, nu pentru mai bine. Uneori le este mult mai usor sa devina critici cu ei insisi, cat si cu ce se intampla in jurul sau, iar treptat incep sa-si piarda increderea in sine, vointa.

Ofera-i copilului tau sansa unei experiente frumoase si utile, intr-un ambient placut , relaxant si plin de voie buna.

Copiii iubesc povestile, si cu totii stim ca ii ajuta ajuta sa-si dezvolte imaginatia, comunicarea, limbajul, capaciatea de concentrare, iar atunci cand sunt combinate cu miscarea fizica – posturile yoga, exercitii de respiratie, arta, dansul, jocul beneficiile sunt multiple.

Yoga este un mod distractiv pentru copii sa isi dezvolte abilitati importante intr-un mediu distractiv, non-competitiv.

Obiective :

  • Cresterea rezistentei la efort, care este extrem de valorosa si importanta pentru o formare fizica, psihica si mentala armonioasa
  • Cresterea puterii de concentrare
  • Dezvoltarea capacitatilor motrice (flexibilitate, echilibru, forta, coordonare)
  • Stimularea tuturor simturilor
  • Constientizarea si controlul propriului corp
  • Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si cooperare
  • Dezvoltarea creativitatii si spontaneitatii
  • Cresterea stimei de sine
  • Optimizarea exprimarii emotionale
  • Dezvoltarea empatiei si a respectului fata de ceilalti
  • Reducerea anxietatilor si descarcarea tensiunilor
  • Sunt incurajati sa se exprime liber, creativ si sa ii asculte pe cei din jurul lor, acceptand ca toti suntem diferiti

Acest concept destinat copiilor (3-12ani) are scopul de a-i ajuta sa cunoasca si sa inteleaga mai bine lumea in care traiesc, sa se adapteze mai usor din punct de vedere emoțional si social, sa invete sa traiasca sanatos si în armonie cu tot ce se afla in jurul lor.

Cursul de yoga pentru copii poate dura intre 30 – 60 minute, in functie de varsta, nevoi si cerinte.

Cu cine ?

Michelle Dumitru este instructor de yoga Certificat International de catre Yoga Alliance USA (RYT 200), instructor de yoga pentru copii si familie certificat de Yoga Alliance USA(RCYT), psiholog, educatoare, pasionata de pictura, arta fotografica, Yoga, Ayurveda si Dezvoltare Personala, fondatoarea conceputului MikaZen “Yoga pentru tine si familia ta”

Licentiata in psihologie, a decis sa petreca timp de 6 ani alaturi copii, atat ca si educator cat si ca pedagog-voluntar la diferite institutii non-guvernamentale.

Remodeleaza-te in timp ce te relaxezi!

La centrul Shakti, te remodelam cu ajutorul impachetarilor

Garshan, Art Reum,

Udara, Pervoni

sau Kumari

Inscrie-te la newsletter si primesti oferta cu pachetele noastre

BLOG SHAKTI
PARTENERII NOSTRI
Calitate si rasfat cu produse de o calitate superioara.