Ce surprize pregateste Centrul Shakti pentru aceasta toamna

28 Aug Ce surprize pregateste Centrul Shakti pentru aceasta toamna

O noua viata se asterne in fata noastra, un capitol s-a incheiat pentru noi, am deschis unul nou pe strada Cristofor Columb 3. Pentru ca ne-am dorit sa devenim un punct de referinta al starii de bine, v-am pregatit noi surprize, servicii de yoga-pillates si multe altele, un bar cu sucuri detox si un nou Shakti plin de viata si sanatate! Ce cursuri incep in aceasta toamna la Centrul Shakti?

———-

Yogi-lates – trainer Carlos Abbate – se va tine sambata dimineata ora 09:00 sau miercuri seara de la 19:30

Inainte de a alege cursul lui Carlos, va rog sa cititi descrierea cursului:

http://yogilates.ro/en/first-yogilates-class/

carlos

——

 Cursuri tinute de Liora Zytcer

liora

Back RevolutionPostural trining

Este o inovatia in miscare programul este construit special sa ajute problemelor de spate si foarte important sa ajute impotriva durerilor sis a devenim oameni care dorim sa fim…

Exerciti sunt potrivite petru oricine la orice varsta si la oricare problem, clasa dezvolteaze echilibru flexibilitate postura corecta si prevenirea accidentari.

Prin alinierea a coloana vertebrala noi imbunetetim postura, lucram flexibilitatea care ajute la miscare la echilibru.

Invetam noi obiceiuri pentru postura corecta corpul lucreaze mai efficient aretam mai nalti .

Toate articulatii va primi sprijinul corecta si va ajute la functiune corecta.

O sa simtim direct mai bine fara tensiune mai relaxati o sa aratam mai tanari mai tonifiati si daca mai adaugam si cu nutritia echilibrata corpul va primi multe benefice.

bodyART” – concept creat de-a lungul anilor de Robert Steinbacher şi Alexa Le.

Formele de mişcare folosite în bodyART sunt preluate din: yoga, în cea mai mare parte, la care se adaugă gimnastica medicală, mişcarea japoneză DO-IN, completate cu elemente speciale de tehnici de respiraţie.

Toate aceste elemente contribuie atât la un antrenament sănătos cât şi la relaxare.

Conceptul “bodyART” te ajută să-ţi armonizezi trupul,sufletul şi mintea !

Elementele statice şi dinamice, combinate cu elemente de mobilitate şi flexibilitate, au o influenţă pozitivă şi benefică asupra slăbiciunii şi rigidităţii corpului. Fiecare mişcare necesită autocontrol şi conştientizare, îmbinate cu o respiraţie adecvată.

Antrenamentul “bodyART” te ajută să-ţi recapeţi mobilitatea, flexibilitatea, puterea, şi nu în ultimul rând, îţi dezvoltă tenacitatea, simţul echilibrului, stabilitatea, răbdarea, conştientizarea, simţuri care te ajută să-ţi trăieşti viaţa de zi cu zi în armonie deplină!

PILATESClasa de Pilates ofera elasticitate musculara, imbunatateste postura corporala ajuta la ameliorarea durerilor de spate. Practicand Pilates vei fi mai sanatos mai relaxat si tonifiat. In cadrul lectiei se pune accent pe tonifierea muschilor abdominali, fesierilor si a coapselor. Ritmul de executie este lent si fiecare miscare este controlata.

Chiar daca te afli in perioada pre sau post natala considera ca Pilates este cea mai buna activitate pe care o poti face. Pilates ajuta la inlaturarea stressului, mentine corpul in echilibru pe timpul sarcinii si este ideal pentru mentinerea unei posturi corecte si inlaturarea durerilor de spate.

COREXExercitiile pentru core antreneaza muschii din zona pelvisului, zona lombara, solduri si abdomen, in asa fel incat sa fie in armonie. Acest lucru asigura un bun balans si stabilitate, fie in sportul de performanta, fie in activitatile de zi cu zi. De fapt, foarte multe sporturi si activitati fizice depind de un trunchi stabil, cu muschi dezvoltati armonios.
Core-ul ofera stabilitate si forta intregului corp, motiv pentru care este important sa se dezvolte aceste grupe musculare. Core-ul nu contine doar dreptul abdominal; contine si oblicii, lombarii si gluteii. Un bun antrenament pentru core trebuie sa contina exercitii adresate fiecarui “unghi”, pentru a avea un six-pack tonifiat si un trunchi puternic.
Exercitiile pentru core sunt importante pentru un program fitness bine pus la punct. In afara de renumitele genuflexiuni si flotari, exercitiile pentru trunchi sunt adesea neglijate.

STRECHING – In timpul clasei de stretching se realizeaza un complex de exercitii de intindere pentru majoritatea segmentelor corpului, cu scopul de a beneficia de avantajele precticarii acestei forme de relaxare la nivel general.

Planul lectiei : se abordeaza, pe rand, toate grupele musculare adiacente segmantelor corpului, de sus in jos, si se respecta in cadrul fiecarui exercitiu regulile de baza ale stretchingului: intrarea lenta in pozitie, mentinerea acesteia si iesirea lenta din pozitia finala de intindere maxima. Ritmul de executie este lent si fiecare miscare este controlata punandu-se accent pe legatura dintre minte si muschi si constientizarea acesteia si a modului de respiratie si a respiratiei in general.
Obiective: obtinerea unei stari de relaxare ganerala, de inlaturare a stressului si oboselii si accelerarea refacerii organismului dupa efort precum si cresterea mobilitatii si flexibilitatii.

Cursuri tinute de Macsim Irina:

macsim

 

Vinyasa Flow: in aceasta clasa se trece in mod fluid de la o asana la alta, cu respiratia aferenta fiecarei treceri. Posturile standing se combina cu cele pe saltea intr-un mod fluid, ritm moderat. Clasa este compusa din mai multe secvente de posturi in cadrul carora sunt antrenate si detensionate toate articulatiile si muschii (Full Body Flow: F.B.F.). 

 

Restorative YOGA o clasa de yoga foarte relaxanta, cu majoritatea asanelor la saltea, executate lent si coordonate cu respiratia (lenta, profunda, completa); fiecarei posturi ii este acordat mai mult timp, se pune accent pe deep stretching si relaxare musculara. Foarte indicata pentru recuperare, relaxare, eliminare stress, rezolvarea insomniilor, etc.

 

Power Yoga sau YOGA POWER HOUR: tip Hatha yoga, posturi in care se cere forta si echilibru, izometrie corelata cu respiratie; intensa si foarte eficienta pentru construirea fortei si a increderii in sine, accentul este pe izometrie/forta/echilibru.

 

PILATES/YOGA FUSION sau YOGALATES- Aceasta clasa combina atat exercitii de Pilates cat si posturi din yoga.

 

Hypnotic Figure: o clasa speciala, concept propriu, in care se pune accent pe definirea formei de clepsidra, feminina; dedicata exclusiv femeilor, atat celor care vor sa slabeasca si care o pot combina cu una din clasele mai intense cardio, cat si celor care doresc forme. Se executa exercitii speciale pentru fese, coapse si exercitii pentru subtierea taliei (foarte diferite de exercitiile uzuale, care pot construi muschii abdominali laterali si de aici disparitia unei talii subtiri).  Participantele pot la inceputul clasei sa se vizualizeze 1 min asa cum vor sa arate, dupa care se trece la antrenamentul propriu-zis (un exercitiu foarte puternic pentru pastrarea motivatiei si ancorarea in scopul clasei).

 

Postural Training: Foarte indicata pentru corectarea/ imbunatatirea posturii si intarirea muschilor responsabili pentru postura. In prima parte a clasei se executa exercitii dinamice, pe diagonala, planse laterale, etc.- menite sa corecteze defectiuni de postura ca scolioza (cea mai intalnita), exercitii de izometrie pentru corectarea cifozei (foarte intalnita in randul celor care lucreaza mult la calculator/ laptop) si de asemenea exercitii la saltea si perete pentru corectarea lordozei (determinata de existenta unor muschi abdominali neantrenati sau in urma unei sarcini). Pot fi executate de oricine, chiar daca nu are probleme de postura. Foarte eficienta si pentru cresterea flexibilitatii- sunt folosite anumite asane specifice la finalul clasei.

 

Stretch & Tone: clasa incepe cu exercitii de dynamic stretching, atat in picioare cat si pe saltea, dupa care se trece la stretching pasiv, in a 2-a parte a clasei. Foarte recomandata pentru marirea flexibilitatii si tonifierea anumitor zone.


Core Fusion Pilates: o clasa de Pilates cu accent pe zona de core (abdomen, lombari si fesieri), SAU

Core & Stretch: se incepe cu o incalzire usoara a tuturor muschilor si articulatiilor dupa care se trece la exercitii speciale pentru core (atat din functional training, cat si din Pilates si clasic fitness) si stretching specific zonei antrenate: abdomen, lombari, fese, spate. Sculpteaza, intareste si tonifiaza (mai intensa si diferita de Stretch & Tone).

 

TOTAL BODY CONDITIONINGUn antrenament cardio, de intensitate medie, care include atat exercitii izometrice pentru core, cat si miscari functional si tip pump pentru tot corpul. Se folosesc gantere mici, de 2, 3 kg. Foarte eficient pentru scaderea in greutate si construirea unei conditii fizice foarte bune.

SAU
CARDIO BODY FLOW  Clasa cardio, unele miscari incorporeaza kickboxing, dynamic stretching, exercitii pliometrice si cardio, toate intr-un ritm moderat  si constant. Fiecare miscare complexa va avea 3 nivele de dificultate, de aceea clasa este accesibila oricui, de la incepator la avansat.

 

BALLET SCULPT – pentru aceasta clasa este necesara o bara pe unul dintre pereti, chiar pe cel cu oglinda (unul asemanator exista la 168 sport station). Se executa miscari simple, asemanatoare celor din balet, cu sustinere la bara. Se executa un numar ridicat de repetari / exercitiu, antrenandu-se astfel rezistenta musculara. Foarte eficient pentru definire.

 

BASIC STRENGTH – se pune accent pe construirea fortei cu ajutorul exercitiilor de baza, modificate pe nivele de dificultate: genoflexiuni, fandari, flotari, etc.; pentru alte exercitii se vor folosi greutati libere (2, 3 kg) si benzi de rezistenta. 

 

BODY SHAPING – Asemanator cu Hypnotic figure insa in cadrul acestei clase (tip Pump) se va antrena intreg corpul (deci si umerii, bratele, spatele, coapsele, gambele).

 

Functional BODY: ultimul trend in materie de fitness (Functional Training); o clasa foarte eficienta atat pentru sculpting, forta, cat si cardio; se executa miscari asemanatoare celor pe care le executam in activitatea de zi cu zi; antreneaza coordonarea si echilibrul.

 

PROGRESSIVE: Se incepe cu o incalzire a tuturor muschilor si articulatiilor, dupa care se trece la construirea unor secvente full body, exercitiu cu exercitiu; se pot construi 3 secvente diferite, de intensitate medie- avansata; o clasa complexa, cu coregrafie si antrenament full body.

 

METABOLIC: O clasa mai intensa decat PROGRESSIVE, foarte eficienta in crearea unui raspuns metabolic si a unui consum caloric mare pana la 48 ore dupa terminarea ei. Este compusa din 4 parti: warm-up- cu exercitii complexe si dynamic stretching, legs (2 ex.), upper body (2 ex.) si abs (2 ex.)- unul de rezistenta si unul de izometrie, iar la final se alege cate 1 ex. din fiecare categorie (legs, upper body si abs) si se repeta. Stretching scurt.

 

Se pot organiza si sesiuni de MEDITATIE, cu tema diferita de la o saptamana la alta, cu anuntarea temei pe site sau prin newsletter clientelor interesate: Mindfullness Meditation, Basic Breathing Meditation, Mental Focus Meditation, Specific Goal Meditation, Sowing Seeds Meditation, Creating Joy Meditation, etc. Fiind o tema noua de la o saptamana la alta, clientele vor fi curioase constant sa participe la aceste sesiuni. Structura unei sesiuni de meditatie este aceeasi, difera continutul in functie de tema abordata.

Yoga for stress management – trainer Mangaldharma Avisek

Cursurile cu Avi incep dupa 7 noiembrie!

avi

TAI CHI cu MIHAI LEONARD este reţeta câştigatoare în obţinerea unei stări de bună dispoziţie şi optimism cu care să debutaţi într-o zi de activitate cotidiană şi cu un mental tonic şi ferm. Mihai-Leonard este o persoană caldă,cu o energie pozitivă,lasând ca starea lui de bine să devină contangioasă pentru toţi cursanţii orelor sale de TAI CHI. Atmosfera armonioasă şi caldă care guvernează orele pe care le conduce se datorează experienţei de peste 15 ani ca şi cadru didactic în învăţamântul superior de educaţie fizică şi sport,dar şi a unei activităţi neîntrerupte de aproape 30 de ani în artele marţiale fiind deţinatorul gradaţiei de 7 duan în WUSHU-KUNGFU deţinând calificarea de antrenor internaţional cu diplomă de la CHINESE WUSHU ASSOCIATION şi titlul de ANTRENOR EMERIT. Disciplina pe care o predă şi anume TAIJIQUAN (TAI CHI) este în primul rând una accesibilă oricărei persoane,indiferent de vârstă,sex sau condiţie fizică.Mişcările sunt executate într-un ritm lent,urmărind de obicei traiectorii circulare în care activitatea externă (mişcările corpului sau ale segmentelor) este în perfectă coordonare cu activitatea internă(reprezentată de procesul respirator).

11182792_100667650268796_3738652027421003476_o

TAIJIQUAN se poate traduce în limba română ca fiind *BOXUL SUPREMEI PERFECŢIUNI* şi face parte din aşa numitele stiluri interne ale artelor marţiale chinezeşti (WUSHU-KUNGFU) Specificul stilurilor interne şi al TAI CHI-ului implicit,este acela că practicantul,în timpul exersării mişcărilor,ce reprezintă un alfabet codificat al unor tehnici de luptă,îşi lasă mintea să se umple de un vid ce are rolul de a face posibilă captarea energiei universale şi de a o fluentiza de-a lungul meridianelor enrgetice din corp,stimulând în acelaşi timp şi activitatea CHAKRELOR. O practică constantă a formelor de TAI CHI are efecte remarcabile în menţinerea unei stări optime de sănătate,având totodată şi rol profilactic,dar şi ca metodă de recuperare în cazul anumitor maladii sau chiar accidente vasculare.Este,de asemenea,o eficientă metodă de relaxarea având efect aproape imediat în combaterea stressului,îmbunătăţind activitatea sistemului nervos.

Pretul oricarei sedinte este de 70 ron( single session), un abonament lunar de 4 sedinte( costa 220 ron), iar un abonament lunar de 8 sedinte( costa 340 ron),iar un abonament de 12 sedinte valabil 3 luni va costa 400 ron.

Pentru ca sunteti clienti fideli, primiti in premiera oferta noastra inainte de a fi lansata oficial impreuna cu un extra discount de 15%.

No Comments

Post A Comment