Beauty is a verb – Filozofia Centrului Shakti

17 Jul Beauty is a verb – Filozofia Centrului Shakti

Beauty is a verb

Se vorbește enorm despre frumusețe, dar noi, la Centrul Shakti, credem că frumusețea este un verb. A simți, a străluci, a fi. Tocmai de aceea, am construit un brand care nu mizează pe cosmetizările epidermice menite să dureze câteva ore, cât pe experiențele ce nu se supun deadline-urilor și care definesc liniștea, starea de bine, încrederea în sine. De la serviciile de înfrumusețare, cosmetică, masaje și îngrijire coporală, până la terapii complementare, ceea ce le oferim clienților noștri este radiografia respectului. Pentru că superlativul binelui este respectul. Grija față de tine, față de cei din jur, dar mai ales, față de viață.

cover fb (1)

Scop:

Într-un secol în care viteza și imaginea sunt zeii citadini, scopul Centrului Shakti este de a traduce frumusețea prin servicii premium puse la dispoziția consumatorilor a ceea ce s-ar putea numi „quality time”. Echipa de specialiști care ne reprezintă transmite în fiecare moment, prin fiecare gest sau recomandare, că ceea ce propunem este un stil de viață. Accesul la frumos, calitate, înălțimi în propriile standarde.

Obiective:

  • Să construim o comunitate eclectică a celor care caută respectul în și prin ceea ce fac;

  • Să reunim cei mai reputați profesioniști din domeniul frumuseții și al îngrijirii corporale sub egida unui brand apropiat de oameni;

  • Să ne implicăm activ în cultivarea unor valori ce și-au pierdut sensul într-o epocă a consumerismului: frumos, adevăr, prietenie, calitate, autenticitate;

  • Să dăm activității noastre un sens care transcende nivelul epidermic, prin oferirea unor experiențe multisenzoriale și prin fragmente din culturile lumii;

  • Să ne identificăm și să ne poziționăm prin valoare.

No Comments

Post A Comment